Jak nakoupit ?

1. Krok - Výber zboži:
Pri listování zboží v našem internetovým obchode, si zboží, o které máte zájem vkládate do nákupního košíka. A to kliknutím na ikonku košíka při zboží.

 

Nákupní košík predstavuje zelená ikonka košíku v praví horní části, spolu s informácí o počte již vloženýho zboží a celkovou cenou zboží v košíku.

 

2. Krok - Kontrola zboží:
Jestliže máte zboží, naklikaný v košíku, skontrolujte si jeho obsah, kliknutím na nákupný košík. (rudá ikonka). V případe jestliže jste s obsahem košíka spokojený, můžete samotným tlačítkem "Obědnávka" přejít ku konečnímu odoslání obědnávky.

3. Krok - Potvrdení obědnávky:
V obědnávce vyplníte jméno, adresu dodání, e-mail, telefonický kontakt a zvolíte si spůsob platby a dopravy. Dále je potřebné zakliknout súhlas s obchodními podmíkami.
Kliknutím na tlačítko "Obědnať" odešlete a zároveň potvrdíte obědnávku.

Týmto jednoduchým spůsobem váš nákup končí a teď je řada na nás, abychom vás informovali o průbehu vybavování obědnávky. Na váš e-mail vám bude automaticky zaslán e-mail so seznamem obědnanýho zboží. Náš zaměstnanec vás ješte před samotným odesláním zboží bude telefonicky kontaktovat.

Otázka zákazníka: Kolik budem platit za dopravu ?
Odpoveď: Při objednávke nad 300,- € za dopravu neplatíte.

Při doručení objednávky v hodnote méne než 300,- € připočítavame k cene dopravní a balní poplatek:

Slovenská pošta (doručení do 4 až 7 pracovních dnů): 15,- €

(Ceny sú s DPH a sú platní jen pro území ČR)

Otázka zákazníka: V akej mene budem platit dobierku ?
Odpoveď: Vyplácať dobierku pri doručení budete v Českých korunách - aktuálny prepočet kurzu ČK - EURO určuje Česká národní banka.

Otázka zákazníka: Je možné stornovať obědnávku ?
Odpoveď: Áno (ak nie je pri objednávke dohodnuté inak) a pokiaľ už nie je tovar vyexpedovaný.
Bezplatné stornovanie objednávky je možné, pokiaľ objednaný tovar už nie je vyexpedovaný, alebo už nie sú dohodnuté konkrétne podmienky dodania tovaru.
Po odoslaní tovaru a neprevzatí objednávky zo strany klienta si predajca vyhradzuje právo účtovať zákazníkovi prepravné, balné a ďalšie iné náklady spojené s vybavovaním objednávky. Poplatok, ktorý dodávateľ  podľa týchto obchodných podmienok po stornovaní objednávky môže účtovať je minimálne 10,- € (301,26 sk) a maximálne 30% z celkovej sumy stornovanej objednávky. Týmto krokom sa predajca chráni pred stratami, vzniknutými z objednávok od nezodpovedných ľudí.

Tým že kupujúci potvrdí telefonicky nebo mailom súhlas s vytvorenou objednávkou,
súhasí tým aj s obchodnými podmienkami 24hold s.r.o.